刹那芳华

Faded (Conor Maynard Cover) - Conor Maynard、Alan Walker

存档灵魂:

Faded
消逝而去


【歌词】


You were the shadow to my light
Did you feel us?
Another star, you fade away
Afraid our aim is out of sight
Wanna see us, Alive
Where are you now
Where are you now
Where are you now
Was it all in my fantasy
Where are you now
Were you only imaginary
你曾是我生命中的一道光
你能否曾想起我们?
你消逝在另一颗星球
害怕目标会脱离视线
愿我们还能继续生存
如今的你身在何方?
如今的你身在何方?
如今的你身在何方?
所有这一切都是我的幻想吗?
如今的你身在何方?
难道你只是虚幻吗?

Where are you now
Atlantis
Under the sea
Under the sea
Where are you now
Another dream
The monsters running wild inside of me
I'm faded, I'm faded yeah
I'm faded, I'm faded
So lost. I'm faded
如今的你身在何方?
亚特兰蒂斯
坠落在海底
坠落在海底
如今的你身在何方?
另外的梦里
疯狂的魔鬼萦绕着我
生活褪去色彩,我黯淡无光
生活褪去色彩,我黯淡无光
如此这般迷茫,生活褪去色彩。

And every single night I'm with a different girl
Who would've knew that life could be a lonely world?
I'm reminiscing, missing everyting we were
So I could be with you, but I still think of her
It's crazy how we don't even talk
And I still think of you in evey place that I walk
In my home, in my city, I guess you left a mark
Ain't it funny how you miss the brightest times when it's dark?
But the love of my life just turned into anonymous
So now you're a stranger that I don't wanna miss
A stranger with allher clothes in my laundry bin
All of her dresses, sweaters and cardigans
I should throw 'em out I should just forget it
The past can only hurt you if you let it
But I let it, 'cus I'm still about you
Life is fucking crazy but it's crazier without you
我和不同的女孩度过每个夜晚
谁知道生活会变成孤独世界呢
追忆过往,怀念我们的从前
这样我便能伴你左右,但我仍然想她
疯狂的是我们竟然不互相交流
路过的所有地方我都在想念你
在家里,在这个城市,我期盼你会留下印记
但你怎会怀念最光明的时候面对黑暗呢?真可笑
我一生的挚爱消失的无影踪
所以现在你是我不再想念的陌生人
剩下一堆留在脏衣桶的破旧衣裳
她所有的裙子,毛衣和羊毛衫
我应该扔掉并忘记这些
但过去的一切总是能伤害到你
顺其自然吧,因为我还是会想你
疯狂的生活,失去你也变得更疯狂

Where are you now
Atlantis
Under the sea
Under the sea
Where are you now
Another dream
The monsters running wild inside of me
I'm faded, I'm faded yeah
Faded, faded, I'm so faded
Faded, I'm so faded
Faded, faded, faded, faded, yeah
如今的你身在何方?
亚特兰蒂斯
坠落在海底
坠落在海底
如今的你身在何方?
另一个梦里
疯狂的魔鬼萦绕着我
生活失去色彩,我黯淡无光
生活失去色彩,我黯淡无光
色彩消逝而去,我黯淡无光
消逝,逐渐消逝,消逝而去。


评论

热度(43)